Looking For Anything Specific?

ג'ודי ניר מוזס / ג'ודי ניר מוזס: "גם עלי שרה נתניהו התפרצה, אני לצערי לא ... / בא לה להעיף סטירה צילום:

ג'ודי ניר מוזס / ג'ודי ניר מוזס: "גם עלי שרה נתניהו התפרצה, אני לצערי לא ... / בא לה להעיף סטירה צילום:. המטה למאבק למען חופש העיתונות בישראל. ערב התרמה שכולו למטרה נעלה? בסטטוס מרגש סיפרה פתאום חשתי חולשה ומצאתי את עצמי על ברכיו של ראש העיר שישב על הרצפה ותמך בי. אז באופן כללי התוכנית הייתה מעניינת אבל מה אחת כמו אילנה דיין מתעסקת בצהוב הזה? ניר מוזס קראה לנפתלי בנט להשעות לאלתר את סמוטריץ' מכל פעילות בכנסת.

במהלך התוכנית נראה שניר מוזס גילתה שחולצתה הפוכה, הסתובבה והורידה אותה בעוד משעל מסתיר אותה, ככל הנראה מהנוכחים באולפן. העיתונאית ג'ודי ניר מוזס, רעייתו של סילבן שלום, כינתה בתכנית ברשת ב' הבוקר (שישי) את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סמרטוטיץ ויהודי נאצי. אחר כך ישאר לה רק ''ישראל היום'' בתגובה להודעה מספר 22. ״הסעתי ילד לחתונה בצומת בילו. ג'ודי ניר מוזס שברה את היד וצולמה בגבס.

בצל הקורונה: ג'ודי ניר מוזס שלום תרמה את ביתה להפקת חתונתו ...
בצל הקורונה: ג'ודי ניר מוזס שלום תרמה את ביתה להפקת חתונתו ... from banner.rgg-news.co.il
הכל פה כל כך נפיץ, כל משפט שמישהו אומר כולם מתנפלים עליו והכי מלחיץ אותי זה שתהיה פה מלחמת אחים. אני מאוד מחבבת את הרב קנייבסקי. הבוקר דווח שהשר לשעבר, סילבן שלום ורעייתו, ג'ודי ניר מוזס החליטו להפריד כוחות לאחר 24 שנות נישואים. ציטוט נהדר לפעם הבאה שאורנה תעשה ג'ודי. התחקיר המטלטל ששודר אמש (שלישי) בחדשות 12, במרכזו עמדה העדות של המתלוננת נגד השר לשעבר סילבן שלום, הצליחה לגרום ללא מעט תגובות קשות. אני מאד אוהבת אנשים צנועים וענייניים. לא ברור אם ניסתה לרמוז שחהכ זועבי היא לסבית או סתם ניסתה להעליב אותה ברמיזה זו. בואו הצטרפו אליה לאימון קצרצר לפלג הגוף התחתון עם מאמנת הכושר אירה מעיין.

נראה שג'ודי ניר מוזס יודעת מה זה טוויטר ומה זה כתבה על סלב שכותבת בטוויטר לא פחות מכל מומחי האינטרנט, הטוויטר והעיתונות שבפיד שלי.

בואו הצטרפו אליה לאימון קצרצר לפלג הגוף התחתון עם מאמנת הכושר אירה מעיין. הפדיחה של ג׳ודי ניר מוזס וניסים משעל באולפן: עולם התקשורת והפוליטיקה המקומי מוכה תדהמה: כמה לוהטת ג'ודי ניר מוזס כשהיא יוצאת לדייט? עד כמה פופולרי חיפוש : המטה למאבק למען חופש העיתונות בישראל. ג'ודי ניר מוזס שלום בית. בלי הבדלי דת גזע ומין. ג'ודי שלום ניר מוזס היא אשת תקשורת, מנחת טלוויזיה, שדרנית רדיו ועיתונאית ישראלית. ״הסעתי ילד לחתונה בצומת בילו. הכל פה כל כך נפיץ, כל משפט שמישהו אומר כולם מתנפלים עליו והכי מלחיץ אותי זה שתהיה פה מלחמת אחים. ג'ודי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1959), וארנון מוזס, המוציא לאור של עתון ידיעות אחרונות. מוזס אף הוסיפה ורמזה לנטיות מיניות הומוסקסואליות של חהכ זועבי, כשכתבה אולי איזו בת זוג שווה תרגיע אותה בכיף.

ג'ודי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1959), וארנון מוזס, המוציא לאור של עתון ידיעות אחרונות. העיתונאית ג'ודי ניר מוזס, רעייתו של סילבן שלום, כינתה בתכנית ברשת ב' הבוקר (שישי) את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סמרטוטיץ ויהודי נאצי. ג'ודי ניר מוזס שלום בית. בא לה להעיף סטירה צילום: אבל מי שרצתה להתייצב לימינו היא גרושתו אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, שצייצה דברים להגנתו.

בצל הקורונה: ג'ודי ניר מוזס שלום תרמה את ביתה להפקת חתונתו ...
בצל הקורונה: ג'ודי ניר מוזס שלום תרמה את ביתה להפקת חתונתו ... from banner.rgg-news.co.il
בדרך חזרה בכביש 411 התברר שנגמר לי הדלק, האוטו קירטע ונעצר. ערב התרמה שכולו למטרה נעלה? ג'ודי ניר מוזס שלום בית. התחקיר המטלטל ששודר אמש (שלישי) בחדשות 12, במרכזו עמדה העדות של המתלוננת נגד השר לשעבר סילבן שלום, הצליחה לגרום ללא מעט תגובות קשות. אז באופן כללי התוכנית הייתה מעניינת אבל מה אחת כמו אילנה דיין מתעסקת בצהוב הזה? עד כמה פופולרי חיפוש : תוך סקירה מהירה של הדרמה היומית בבירה. אבל מי שרצתה להתייצב לימינו היא גרושתו אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, שצייצה דברים להגנתו.

לוזון, איתן יוחננוף, ויקטורי אייל רביד, נחום ביתן, פנחס עידן ראשות שדות התעופה, סופר פארם, הבורסה, דיזינגוף סחר, קוינקו, ועוד.

הבוקר (שישי) הגישה אשת התקשורת הוותיקה את תוכנית האקטואליה וכנראה ששכחה שהתוכנית מצולמת והפתיעה לא מעט צופים. ניר מוזס שלום התייחסה לפטירתה של הרבנית קנייבסקי ואמרה כי עצוב לי קצת מאז שהיא נפטרה. בא לה להעיף סטירה צילום: בואו הצטרפו אליה לאימון קצרצר לפלג הגוף התחתון עם מאמנת הכושר אירה מעיין. ג'ודי ניר מוזס לא מוכנה לוותר על שיגרת הכושר, גם בימי הקורונה. אשת השר ג'ודי שלום ניר מוזס טיילה לפני יומיים בירושלים, קיבלה סחרחורת, איבדה את ההכרה ופונתה באמבולנס לבית החולים. העיתונאית ג'ודי ניר מוזס, רעייתו של סילבן שלום, כינתה בתכנית ברשת ב' הבוקר (שישי) את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סמרטוטיץ ויהודי נאצי. עולם התקשורת והפוליטיקה המקומי מוכה תדהמה: הנה כמה ציטוטים שנראים לי חכמים ואנושיים לא פחות מכל התוצרת של הכותבים האחרים בפיד שלי. נראה שג'ודי ניר מוזס יודעת מה זה טוויטר ומה זה כתבה על סלב שכותבת בטוויטר לא פחות מכל מומחי האינטרנט, הטוויטר והעיתונות שבפיד שלי. בדרך חזרה בכביש 411 התברר שנגמר לי הדלק, האוטו קירטע ונעצר. תוך סקירה מהירה של הדרמה היומית בבירה. ג'וּדי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1956), וארנון מוזס, המוציא לאור של העיתון ידיעות אחרונות.

עולם התקשורת והפוליטיקה המקומי מוכה תדהמה: תוך סקירה מהירה של הדרמה היומית בבירה. נבחר ציבור מנצל את המצוקה בעקבות גל הטרור ומאכיל בשנאה של אנשים שלא עשו להם דבר ועוד לומר ליולדות. אז באופן כללי התוכנית הייתה מעניינת אבל מה אחת כמו אילנה דיין מתעסקת בצהוב הזה? המטה למאבק למען חופש העיתונות בישראל.

ג'ודי ניר מוזס וידיד אבודים בתל אביב - פפראצי - וואלה! סלבס
ג'ודי ניר מוזס וידיד אבודים בתל אביב - פפראצי - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
הנה כמה ציטוטים שנראים לי חכמים ואנושיים לא פחות מכל התוצרת של הכותבים האחרים בפיד שלי. העיתונאית ג'ודי ניר מוזס, רעייתו של סילבן שלום, כינתה בתכנית ברשת ב' הבוקר (שישי) את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סמרטוטיץ ויהודי נאצי. הכל פה כל כך נפיץ, כל משפט שמישהו אומר כולם מתנפלים עליו והכי מלחיץ אותי זה שתהיה פה מלחמת אחים. תוך סקירה מהירה של הדרמה היומית בבירה. ג'וּדי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1956), וארנון מוזס, המוציא לאור של העיתון ידיעות אחרונות. ג'ודי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1959), וארנון מוזס, המוציא לאור של עתון ידיעות אחרונות. ג'ודי ניר מוזס לא מוכנה לוותר על שיגרת הכושר, גם בימי הקורונה. עולם התקשורת והפוליטיקה המקומי מוכה תדהמה:

נוני מלכה, ג'ודי ניר מוזס ועמוס מלכה.

אז באופן כללי התוכנית הייתה מעניינת אבל מה אחת כמו אילנה דיין מתעסקת בצהוב הזה? עולם התקשורת והפוליטיקה המקומי מוכה תדהמה: בשנת 1985 נדרס אביה למוות, והבעלות על העיתון עברה לידי אמה, פולה. ג'ודי ניר מוזס שברה את היד וצולמה בגבס. בשנת 1982 נישאה לעיתונאי עמירם ניר ולשניים נולדו שני בנים. ג'ודי ניר מוזס כל החדשות והעדכונים החמים בנושא, כולל תמונות, סרטי וידאו וכתבות על ג'ודי ניר מוזס. בדרך חזרה בכביש 411 התברר שנגמר לי הדלק, האוטו קירטע ונעצר. ערב התרמה שכולו למטרה נעלה? מוזס אף הוסיפה ורמזה לנטיות מיניות הומוסקסואליות של חהכ זועבי, כשכתבה אולי איזו בת זוג שווה תרגיע אותה בכיף. נראה שג'ודי ניר מוזס יודעת מה זה טוויטר ומה זה כתבה על סלב שכותבת בטוויטר לא פחות מכל מומחי האינטרנט, הטוויטר והעיתונות שבפיד שלי. גם ג'ודי ניר מוזס היא אחת מאותם הישראלים אשר לא מוכנים לוותר על שיגרת הכושר, גם אם אין בידיה את כל האמצעים. ג'ודי (יהודית) מוזס נולדה ברמת גן, בת לפולה ונח מוזס, בעלי השליטה בעיתון ידיעות אחרונות, בת שלישית אחרי גלעד מוזס, שנהרג בתאונת דרכים (1959), וארנון מוזס, המוציא לאור של עתון ידיעות אחרונות. המטה למאבק למען חופש העיתונות בישראל.

Posting Komentar

0 Komentar